Svar på frågestunden

 

1. hur ofta har du och Adrian sex? ..

2. saknar du aldrig Linus? Jo! Såklart saknar jag honom, men med tanken på vad han hade gjort så är det inte så svårt att gå vidare.

3. vem är bäst i sängen av Linus och Adrian? Deru;)

4. saknar du Lily? Jag saknar henne varje dag, hon var ju mitt barn, men hon skulle nog vilja att jag skulle gå vidare, därför gör jag det.

5. varför byter du aldrig underkläder? Haha! Jag byter faktiskt! Adrian sköpte typ ett 10pack med samma kläder så.. 

6. varför går du ba runt i stringtroserN? Haha! Mina mamma kläder är fula.

7. har du aldrig funderat på att anmäla din mamma på till stalkers? Jo det har jag funderat på vääldigt många gånger.

8. Exchange till Pao's bröllopsklänning? Älskar den SJUKT mycket! Jag kan göra en sim som har klänningen på sig, för Pao är bara min ;) (svar från Louise)

9. Jag bara ÄLSKAR klännigen! (Bella i Twilight's bröllopsklänning <3 ) 
Kan du ladda upp den/Pauline på Exchange, kan nämlingen inte ladda ner från andra sidor! Jag kan göra en sim som har klänningen på sig, för Pao är bara min ;) (svar från Louise)

10. varför har du en blogg?? Jag har en blogg för jag vill ha nånting att skriva av mig i, och vad är inte bättre då än en blogg. :)

11. (Frågan är till Louise) 
Kan du lägga upp Pauline på exhange(stav)/mediafire? Nej tyvärr, men kan göra andra simmar som jag kan lägga upp.

12. Varför gillar du inte din mamma? Jag gillar inte min mamma för hon är sjuk i huvudet, hon är helt enkelt elak.

13. Hur många år är du? Jag är 19!:)

14. Hur längesedan var det du träffade din mamma och pappa? Det var inte så längesedan faktiskt igår! (jag blev tvingad)

15. Vilken är din favorit bok? Min favorit bok är Harry Potter och Fenixordern!

16. 1D/JB? 1D!

17. Hur många år är Adrian? Adrian är 20.

18. Hur många år blev Lily? Lily blev 5 år..

19. Hur dog Lily egentligen? Lily blev mördad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0