Mediafire

Tjena, hallå hallå, hallå!
Nu har jag gjort 2 simmar som jag har lagt upp på Mediafire!
Det är så att jag ej förstår hur man laddar upp på Thesims3.com. (Exchange)
Så jag ber om ursäkt för alla som ville ha simmarna på Exchange också!
 
 

 

Det här är Andréa soul och hon är en livlig tjej som lever livet, hon älskar att fota och göra filmer, om du laddar ned henne så lär du inte ångra dig.

Ni får ej lägga upp henne någonstans och säga att ni gjort henne om ni inte har ändrat något!

                                                           

                                                            
 
 
 

 simone damon är en tjej som är snäll och trevlig men allvarlig när det kommer till kritan. Hennes passion för fordon växer allt större, men kommer hon bli mjukare innombords om du tar hand om henne?

 Ni får ej lägga upp henne någonstans och säga att ni gjort henne om ni inte har ändrat något!                                                            
                                                                
 

 

 

 

Kommentarer
♥ Skickad från: EmmaWasMyName

Hej! Snälla kan du försöka dig på exchange igen? ÄLSKAR dina simmar <3

2013-01-15 | 18:51:31

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0