Nyvakenchey.se


bild från i förrgår
 
Hej alla läsare nu har jag nyss vaknat och sminkat mig nu så ska jag gå ner och äta pannkakor mumma!):
Senare idag så ska jag åka hem till Linus:) Imorgon fyller mamma år hon blir 56 . Igår så pratade jag och mamma med varann efter Alexandra och Elin hade åkt hem så sa mamma att jag hade haft en storasyster som dog av en bilolycka när hon var 10 det är därför mamma är så gammal, så när pappa dog så sörjde mamma inte bara pappa även Hannah som hon hette. Men det som fick mig att tappa hakan mest är att jag är adopterad.. Jag kan inte förstå att dem inte har sagt nåt, men det är väl så det är.. Ni kan ju kommentera om ni vill se en bild på Hannah! Pusspuss♥

Kommentarer
♥ Skickad från: Rudolf

Ja jag vill se en bild!

2012-09-12 | 16:11:10

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0