Köpt till Lily


Här ser ni lite bilder på vad vi har köpt till Lily. Den första är då på ett rit/pyssel bord som hon kan använda när hon blir lite större. Tvåan är på ett par rosa gardiner själv tycker jag dem är skit söt.
Trean är på ett par leksaker plus 2 hyllor. Fyran är det en gossedjurs hörna, femman är på nån lampa som ser ut som en lykta och då målade vi skylten babyrosa. Sexan är på hennes säng.
 
Skrivbord: Daily shop // gardiner: Simea // hyllor: Daily shop // gosedjur + leksaker: Babynet // lykta: Daily shop // Säng: Daily shop 
Pusspuss♥

Kommentarer
♥ Skickad från: Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Jag startade nyss Veckans blogg på min blogg, om du vill vara med så är det bara att anmäla sig.
Jag drar 3 vinnare på Lördag/Söndag.
Lycka till! :)

2012-10-02 | 20:30:15
♥ Skickad från: Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Ojj jag glömde vem det var ifrån .. :/

2012-10-02 | 20:31:08
♥ Blogg: http://kaarolinaransed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0