Del ett: Pauline Rosendahl


 
 
Tänk att vara en fjäril. Att få möjlighet att flyga vartsomhelst närsomhelst och aldrig behöva bekymra sig..
 

Det här är min pappa Patrik, han är väldigt inriktad på sitt jobb och självklart familjen. Han är 42 år gammal och älskar sitt yrke som Sunsets Valley's bäste kirurg. Hemma så sitter han oftast på sitt kontor och arbetar. Hans favoritfärg är blå och favoriträtt är lax. Han är alltid glad och positiv. Dock inte så bra på att laga mat..

Det här är min mamma Anna, hon är 36 år och för tillfälligt är arbetslös men letar för fullt efter ett jobb. Innan arbetslösheten så var hon chef över Sunset Valley's bästa resturang men hon slutade eftersom hon blev så uttråkad. Hon har stor potential till att bli en världskändis men det är inget som lockar lugna Anna.

Det här är Vilde, våran galna katt! Vilde älskar att springa omkring ute på våran gård och utforska saker och ting.  
 


Sist men inte minst..... JAG!!! Här är jag, Pauline Rosdahl! Jag är 16 år och går i Sunset Valley's Höglands skola för begåvande barn. Min stora dröm är att bli superkändis precis som mamma KAN bli, men inte blev. Jag älskar mitt liv, mitt hus, min famlij och ALLT!!! Jag är väldigt positiv och glad.
 

Här bor vi i Sunset Valley i ett stort ''slott'' som vi kallar det. Ni ser vårat hus och ''lustgården'' på baksidan som mamma och pappa alltid sitter i om kvällarna och dricker te. Ibland händer det att jag också sitter där, men jag är oftast ute på kvällarna med mina vänner.
 

Tog en smygbild på mamma idag när hon skulle göra lunch.. Haha!
 

Hehe egopic...
 

"Hmmmm...." Pappa funderar som vanligt.
 
Bilder tagna av mig kamera: Nikon D3100. 


Första bilden föreställer våran hall uppe, den andra bilden är pappas arkitektsbord. Vi ska renovera om båda dom rummen eftersom mamma tycker att dom är så livlösa och tråkiga. Tredjebilden är på våran fina öppenspis!!
Sista bilden är tagen i mamma och pappas rum. Det är deras säng och den är importerad enda från Italien!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
♥ Skickad från: sara svensson

MER! FORTSÄTTNING :DD

Svar: Det ska jag göra nu:)
livetenligtpao.blogg.se

2012-09-08 | 23:58:42
♥ Blogg: http://sarairene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0