Del 7: Helt oväntat

Nu för tiden så brukar mamma vara hos mig när jag sover. Hon brukar alltid kolla rakt fram som om hon kollar ut genom fönstret på nånting som hon inte kan sluta titta på.
 
Ibland brukar mamma väcka mig tidigt så hon vet att jag är vaken när hon ska åka till jobbet. Jag vill inte vara vaken jag vill inte ens leva längre. Allt är förstört, allt är sönder, allt är meningslöst.
 

På morgorna brukar jag gå ut och leka med Vilde som är ute någonstans eftersom han gillar att utforska så brukar jag sällan hitta honom. Så nu tänkte jag att jag skulle bjuda över  Alexanndra eftersom det var längesen jag träffade henne.
 
Alexandra kom snabbt så jag tänkte att jag skulle berätta allt till henne.
Alexandra blev paff när hon fick höra vad som hade hänt.
Alexandra skulle skynda sig till en släktträff så hon stack.
 

Nu för tiden så brukar Linus bo här fast nere i källaren och rätt som det är så hade han bjudit hem Lisa. 
Jag tänkte precis gå fram till Lisa och säga att hon skulle gå när jag hörde Linus säga att han bara ville vara vänner, Lisa skrek att Linus kunde dö sen cyklade hon hem.
Det var som om han jhade sagt förlåt men bättre jag kunde inte bli arg på han. Jag ville bara skratta så rätt åt Lisa var det.
 
Linus gick fram till mig och sa förlåt.
 
Linus sa att han aldrig skulle göra om det sen undrade han om jag kunde förlåta honom.
Och så klart kunde jag det för jag skulle bara må dåligt igen om han hittade en annan.
Han frågade om jag ville bli tillsammans med honom och det ville jag.

Linus ick in och jag följde med men jag sprang upp på mitt rum och drog fram en låda jag hadeunder sängen och blåste av damm från den och öppnade locket och där låg brevet jag hade skrivit till Linus för länge sen och rev sönder det.

När jag gick ner igen så hade Linus fixat mat till mig.
 
När jag skulle diska av min tallrik så gick kranen sönder så jag ringde en rörmokare och en fotograf, för jag ville ta en bild på mig och Linus!
 

Det blev några bilder som jag ska hänga upp i mitt rum!


Det hade blivit mörkt så jag och Linus bestämde sig att vi skulle fara ut och rida men det blev ingen lång tur. Bara 100 meter tror jag..
Vi badade istället Vildmarksbad och gjorde stirrtävling men Linus vann, haha.
Efter vi hade torkat oss så blev det helt plötsligt fullmåne, mysigt!
 
Nästa dag..
 

Jag hade somnat på täcket och Linus kom och väckte mig klockan 10 och frågade om vi skulle bada i sjön bredvid vårat hus, såklart så svarade jag ja!
 

Nu skulle vi bada!
 
Efter 2 timmar..
 



Jag skulle fara ner och handla lite mat så vi kunde äta nånting idag, så jag drog fram mammas gamla motorcykel och drog ner lite snabbt till mataffären.


När jag kom hem så gick jag och Linus upp.

Sen så gick vi ner och fotade lite crazypics. Och då helt plötsligt så fick jag tvär ont i magen.

Jag spydde och mådde verkligen inte bra. 
 
Jag gick och la mig. När jag precis hade somnat så kom Linus med mat på sängen och sen åt vi där och pratade lite tills jag flög upp ur sängen som ett spjut för nånting hände.
Jag är gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0