Akta er;)


Har lärt mig köra nu, jaoo!♥
Ni får ta och akta er!
 
Tack snälla, snälla mamma för att du lärde mig! Nu slipper jag sitta i bussen i evigheter:)
Har märkt en sak med huset vi bor i det hände något konstigt där imorse när jag skulle borsta tänderna, Det var så här att jag stog ju och borstade tänderna som vanligt och då när jag la tillbaka tandbosten och hoppade in i duschen lite snabbt för att jag skulle tvätta håret så blev ju spegeln dimmig och då var tandborsten borta och nån hade typ gjort ett mun avtryck på spegeln och mamma var djupt inne i en bok och ingen hade kommit in så det var lite läskigt!:) Jag och mamma tog en promenad upp på ett berg med en jätte fin utsikt så jag körde hem lite snabbt så jag kunde byta om till finkläderna;) Sen åkte jag tillbaka och mamma fick ta några kort!:) 
 


Här är bilderna, Fina va?♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0