Ny lägenhet

Hej!
Det var länge sedan jag skrev nu. Jag mår verkligen inte bra.
Mamma och pappa har försökt få mig att flytta.
Eftersom dom då gärna vill få bort mig så tänker jag nog flytta. Jag har kollat i städer som StarlightShores och Bridgeport. Jag vill vara där det är mycket med folk. Så jag slipper vara ensam. Men jag vetinte hur jag ska göra eftersom jag inte har mycket med pengar.
Jag vill satsa på mina dolda talanger som Skådespelerska.
Jag har alltid velat stått på en scen. Alla spothlights bara skinandes på mig. Men det har aldrig riktigt funkat..
Själva döden trampar mig på mina hälar hela tiden. Jag är jätte nära på att ge upp. Bara tanken på att jag kunde se på en familje film på bio nu med Lily och Linus, det gör ont. Att aldrig mer få träffa dem igen.
Mamma har fått medicin för sin sjukdom ADHD nu. Hon blir bättre men jag kan inte förstå att hon inte nämt att hon har haft en sjukdom. Hon skyller på sjukdomen i det hon har gjort. Men de är hons fel. Inte nån sjukdoms fel.
Det är hons förbannade fel och ingen kan förstå för ingen tror på mig.
Själv tycker jag att mamma är en psykopat. Hon är galen helt från vettet. Pappa brukar vara med mig ibland och försöka berätta vad han är för något. Han lever men ändå inte. Jag  önskar att jag var en ängel så jag kunde flyga till himlen och träffa Lily Linus och Hannah.
Det var bara iförrgår jag drömde en dröm. Att någon bet mig på handleden och att blodet droppade ner från angriparens tänder. Ända sen den drömmen så har handleden värkt och jag har ett konstigt ärr.
Jag vet det låter som ett Halloween skämt men det är sant! Det är nog bara jag som har gått in i ett bord utan att jag märkt något.
Jag letar efter en lägenhet dygnet runt ungefär. Det får inte vara för stort eller för dyrt utan lagom.
Om ni har något tips om en bra lägenhet eller något annat så call me maybe!
Kommentera annars.
 

Kommentarer
♥ Skickad från: Anonym

Hej, jätte fin blogg! :)
Kolla gärna in min: www.HannahSims.Blogg.Se!! :D

Svar: Tack så mycket!:)Det ska jag göra!:)
livetenligtpao.blogg.se

2012-10-27 | 21:12:41
♥ Blogg: http://hannahsims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0