Kom hem vars du än är

Jag har ju tidigare berättat att någon riktigt nära mig och min familj har blivit kidnappad.
Jag har nu samlat mig och gjort efterlysnings lappar. Den som är kidnappad är Lily. 
Det var så här: Jag och Linus skulle fara till stan och köpa kläder till Lily, mamma jobbade så hon blev ensam hemma. Vi var borta någon timme och när vi kom hem så såg vi på gräsmattan att en bil hade sladdat över den och att den hade stannat vid brand stegen, så troligen har kidnapparen klättrat upp på den in i Lily´s rum och tagit henne. Det vi märkte mest att något var på tok var att fönstret var öppet, och bara innan vi gav oss iväg till stan hade hon frysit så det är omöjligt att hon öppnade med flit. Lily vars du än är så kontakta polisen eller kom iallafall hem vi saknar dig så. Här är en dikt som vi hittade i hennes rum som hon hade skrivit: Till Hannah på,
 
Dagen du dog svek du mig,
dagen du dog lämnade du mig,
dagen du dog bestämde jag mig
Dagen därpå var jag hos dig.
 
Om ni vet något om Lilys försvinnande kommentera ett tips eller ring mig.

Kommentarer
♥ Skickad från: Anonym

jag tror jag vet vars hon finns!

Svar: Va?! Säg var! Snälla! Vi saknar henne såå
livetenligtpao.blogg.se

2012-10-10 | 18:56:15
♥ Skickad från: Anonym

Är ju grannen ja! Såg att mamma din kom hem från jobbe å tog na, nå mer vet ja int

Svar: Hej Kurt! Allvarligt?? okej tack för tipset ska sätta mamma på bar gärning nu.
livetenligtpao.blogg.se

2012-10-11 | 22:38:19

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0