Svar på kommiz

 
Svar: 1: Svårt!! Måste ta Sims för annars så kan jag inte ha bloggen :D
         2: Lila
         3: Sims 3
         4:  Sims 3 Övernaturligt
         5: Katter
         6: Sim tjej
         7: Långt hår
         8: Ungdom ;)
         9: Fantasi
  ___________________
 
        10:  Den här! Och denna :D + Några fler, heheh :P
        11: Lungt Pauline! :'D
        12: Jag började typ när jag var 7, Hehe rulebreaker, Så ungefär 4 år:D:D
        13: Nej, jag har inte poseplayern för det går inte att ladda ner den! :'(
        14: Nej, jag klarar mig hihihi. Kan ju slänga iväg ett inlägg om det behövs!:D
____________________________________________________________________________________________
 
TACK SISSEL DET VÄRMER ATT DU TYCKER ATT BLOGGEN ÄR AWESOME
Hejhej bloggen!
 

Bra att ni börjar kommentera lite nu!:D
Om ni vill så kan jag ju fixa en frågestund som typ där uppe ↑ om ni vill, och om ni har några frågor!:D
 
Pusspuss!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0