Nygift och snuvig

Hejhej bloggen!
 
Hejsan, hur mår ni idag då? Jag mår super men är lite snuvig bara. Det blev en lång kväll igår, hehe.
Det är så att jag kommer kanske få vara med på en film!:) Skoj va?
Isånnafall bara nån 1-minuters!
Idag så är jag ju lite snuvig som sagt men jag ska nog ändå åka iväg till centrum och shoppa lite grejor, kanske någon snygg tröja och ett matchande smycke?
Man vet ju aldrig så, hehe!
Förresten vad tycker ni om min nya header? Jag tycker den blev skit nice!:D
Ska nog fixa om min design snart också!:D
Skicka iväg kommentarer nu!!
 

Pusspuss!♥
 

Kommentarer
♥ Skickad från: Minna Hagelin

Bloglovinbyte? :)
Anmäl dig gärna till veckans blogg! Du hittar tävlingen om du scrollar ner lite i bloggen, under kategorin "Tävlingar" eller via följande länk: http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2-3-4.html

2012-11-11 | 22:27:25
♥ Blogg: http://minnahagelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0