Lägenheten + Dagens outfit

Nu har jag köpt en lägenhet!
Den kallas för Glaspelaren. Coolt va?
Det känns skönt att ha någonstans att bo som man inte blir hackad på hela tiden. Jag och Vilden har flyttat in där, bara vi två!

Här har ni också dagens outfit!
Ville bara ha något enkelt och snyggt så vad tycks? Ska också försöka ta tag i bloggen nu. Jag kan ju använda bloggen som en tröst nu när jag inte har Linus och Lily att prata med. 
Just nu ligger jag tvärs över sängen med Vilden och äter en kexchoklad och lyssnar på One Direction, har ni hört dom?
Dom är väldigt bra!
 
Puss!
 Kofta: Simex //Jeffrey Campbell: Simicity //Jeans: Simex //Tröja: Simex 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0