Känner mig dum

Hejsan bloggish!
 
Ni vet ju att Linus är död, och att jag har en ny pojkvän nu.
Det är många på stan och här på bloggen (jag brukar inte publicera kommentarerna) som brukar säga/tycka att jag är dum när jag blev tillsammans med Adrian när det inte ens har gått ett år. 
Men det är så att om man verkligen älskar någon så kan man inte låta kärleken vänta! Såklart så älskade jag Linus också, väldigt mycket men den gnistan släcktes när jag fick veta att han var en mördare och det borde ni också förstå! Nu är det så att jag nog inte  kommer försöka bli med barn på länge av det som hände med Lily. 
Mamma har blivit inskickad till akuten för hennes sjukdom ADHD. Jag brukar kolla in ibland men inte så ofta. 
Jag  håller iallafall på att kolla på julklappar till Adrian och lite släkt såhära:)
Hade tänkt köpa denna till Adrian!:)
Vad tycker ni om den?
 
Pusspuss!♥
 

Kommentarer
♥ Skickad från: Moa

ÄSLAKR DIN BLOGG! Längtar sjukt mycket tills du bloggar igen! Kram! ❤

2012-11-27 | 09:42:51
♥ Blogg: http://mooasfooto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0