Jobb: Modell

 
Hejsan bloggish!
 
Okej jag har fått ett jobb som Modell! Skoj va?
Jag ska visa med bilder hur det gick till!:
Det började med att jag pratade med en granne ↑ hon heter Jasmine!
Sen när hon hade gått hem så ringde min mobil och det var ett nummer som jag inte kände igen, jag svarade och dem berättade att en jättekänd fotograf från Paris skulle komma och fotografera mig till tidningen ELLE om jag ville. Såklart så ville jag det.
Sen ropade jag på Adrian och han kom.
Han kom och jag började berätta om den som ringt.
Han blev väldigt glad, hehe!;)
 
Så nog om nån timme så kommer det upp modellbilder!♥
Det här blev ett snabbt inlägg men har lite bråttom för om en kvart så ska jag åka!
Önska mig lycka till♥
 
Pusspuss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0