Del 15: Tills döden skiljer oss åt

 
 Jag vaknade upp bredvid min älskling.
Jag och Adrian vi är som perfekta för varandra.
Jag älskar honom så mycket.
 
Efter vi hade legat och kurrat i sängen så låg vi oss på täckena och slappade. Vi pratade om vad vi skulle göra idag.
 
Han for upp som ett skott och jag undrade vad det var och då sa han att han skulle få bestämma exakt vad vi skulle göra idag.
Jag tog det som en utmaning, det här skulle bli kul!
 
Först tog han mig till nån marknad ända borta i Lucky Palms.
Han sprang nästan ifrån mig av iver. Han var konstig, nästan lite nervös.
 
När vi var framme vid marknaden så skrattade han när han visade vad ett hus hette, den hette: Turistbakar'n.
Jag höll på att skratta ihjäl mig, haha. 
Sen inne i Turistbakar'n så såg jag en grymt nice vas, bara för 36 simdaler!
 
Och såklart fick jag lov att köpa den!
 
Sen hade vi äntligen kommit hem, men när jag trodde att det hela var över så tvingade Adrian ner mig till stranden -.- Men det var väldigt mysigt!
 
 Han frågade mig om jag ville bli ett officiellt par med honom, alltså tillsammans och såklart ville jag det!
Jag älskar min bebu!
Sen viskade han i mitt öra att han skulle ta mig till en vacker plats, och jag fick lov att följa.
Jag gjorde en konstig röst bara för att reta honom och sen sa jag:
- Såklart  lilla bebisen så ska jag följa till en fin plats!
 
Några minuter senare...
 
Pauline och Adrian har nu kommit till den klippan där Pauline och Linus var förut, men hon sa inget till Adrian.
 
Sen så föll Adrian ner på knä, jag trodde han fick ont och hans ben gav vika, men så var inte fallet...
Han friade till mig! Det var därför han hade varit så nervös och konstig idag! 
Han frågade mig om jag ville gifta mig med honom..
Och det ville jag!
Den var så fin, den skulle nog kostat mer än 40.000 simdaler! Den var helt i guld och diamanter.
Jag har aldrig varit lyckligare.
När vi hade kommit hem så ringde jag till Alexandra, vi hade inte pratat vid på flera månader.
Hon kände igen mig på direkten, och sen berättade jag om frieriet.
Jag skådade min ring medans jag pratade. Vi pratade i timmar.
 
Några dagar senare..

Såklart så måste jag hya en möhippa, därför fixade jag det!
Bara tanken att jag skulle gifta mig om bara några timmar är helt ofattbart!
Jag känner mig som en ängel som svävar på moln.
 
På bröllopsdagen..
Jag skulle nu gifta mig. Den stora frågan dem många människorna och det stora tal man ger varandra, det är ofattbart vackert, sen kom det:
- Tills döden skiljer oss åt.
Jag är lyckligast på jorden.
Jag är hans. Han är min. Vi är nu ett.

Sen ska man ju skära tårtan, och det gick perfekt det också! Förutom att jag höll på att ramla och tappa tårtbiten i en gästs huvud, haha.
'
Jag fick äran som ni ser!
 
Jag är gift! Pauline och Adrian Rosendahl. Vi är nästan en person, vi är perfekta!

Kommentarer
♥ Skickad från: EmmaWasMyName

Jag bara ÄLSKAR klännigen! (Bella i Twilight's bröllopsklänning <3 )
Kan du ladda upp den/Pauline (med bröllopsklänningen) på exchange? Kan nämligen inte ladda ner från några andra sidor!

Tack på förhand!
P.S: Jag ÄLSKAR bloggen! Love it!

2013-01-02 | 22:27:43

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0