Jul - Utan snö

Hejhej bloggish!:)
 
Det är ju nu att det är Första Advent och att då borde ju snön ha kommit för läänge sedan vad jag tycker iallafall och vi ska börja Julpynta nu tror jag iallafall, Men isånnafall  måste jag åka hem till mamma och pappa och det vill jag verkligen inte! Menmen just nu så ligger jag inkurad i en filt och lyssnar på 1:a gången av Miss Li på Spotify och äter skumtomtar i mängder. Måste nog dra ner till gymet sen, haha. Känner att det behövs för jag har tappat lite ork nu så ska passa på! Det är såhär att nånstans mellan julafton och nyår så har jag och Adrian kommit överens att jag ska åka snowboard, hehe undra hur det kommer sluta, kanske en liten tripp till sjukan?:)
Ni får ha det bästa!
 
Pusspuss!♥

Kommentarer
♥ Skickad från: eviz

Skicka mig din mail så skickar jag länken till simmen så du kan ladda ner den :)

2012-12-08 | 22:06:30
♥ Blogg: http://nattstad.se/simsmaniac

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn:
VIP? ♥

♥ Din e-mail: (bara jag ser)

♥ Har du en egen blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0